Σημεία κλειδιά κατά το σχεδιασμό μιας σύγχρονης εταιρικής ιστοσελίδας - Analysis Business Consulting | Επιδοτήσεις - Digital Marketing 


Σημεία κλειδιά κατά το σχεδιασμό μιας σύγχρονης εταιρικής ιστοσελίδας

Σημεία κλειδιά κατά το σχεδιασμό μιας σύγχρονης εταιρικής ιστοσελίδας - 5.0 out of 5 based on 5 votes

simeia kleidia kata to sxediasmo mias etairikhs istoselidasΤο πρώτο και κυρίαρχο βήμα για τη διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο δεν είναι άλλο από την ανάπτυξη μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας. Μια σύγχρονη και user friendly ιστοσελίδα μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό εργαλείο δουλειάς το οποίο θα ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα μιας επιχείρησης και φυσικά θα αυξήσει την κερδοφορία της.

Δείτε παρακάτω πέντε βασικά σημεία κλειδιά που λαμβάνουμε υπόψη στην Analysis Business Consulting κατά τον σχεδιασμό μια εταιρικής ιστοσελίδας. 

 

1. Απλότητα - User Friendly Design

Ο αναγνώστης δεν πρέπει να "χάνεται" μέσα στις σελίδες. Η ιστοσελίδα πρέπει να έχει απλή σχεδίαση ώστε ο καθένας να μπορεί να πλοηγηθεί και να βρει αυτό που ψάχνει. Στην κορυφή ή σε εμφανές μέρος στο πλάι, πρέπει να υπάρχει ένα ευδιάκριτο μενού, το οποίο θα κατευθύνει στις σημαντικές εσωτερικές σελίδες. Η ιδανική εταιρική ιστοσελίδα περιέχει περίπου δέκα εσωτερικές σελίδες.

 

2. Επικοινωνία

Η πλειονότητα των επισκεπτών μιας εταιρικής ιστοσελίδας θέλει να έρθει σε άμεση επικοινωνία με την εταιρία σας. Αυτό σημαίνει είτε μια επίσκεψη στις εγκαταστάσεις σας είτε μια εξ αποστάσεως επαφή (τηλέφωνο, e-mail, φόρμα επικοινωνίας). Ο κάθε υποψήφιος πελάτης θα πρέπει να βρίσκει αυτή την πληροφορία πολύ εύκολα. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η επιλογή "επικοινωνία" πρέπει να βρίσκεται σε εμφανέστατο σημείο στο site αλλά και ότι θα είναι πολύ συγκεκριμένη. Για παράδειγμα πρέπει να τοποθετείται ένας χάρτης ή πληροφορίες για τα μέσα μαζικής επικοινωνίας που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος για να φτάσει στις εγκαταστάσεις σας. 

Επιπλέον, πρόσφατη έρευνα πανεπιστημίου έδειξε πως ο επισκέπτης μιας ιστοσελίδας προσέχει πάντα τα εικονίδια για τα social media. Μια καλή πρακτική είναι να τοποθετούμε την επιλογή "επικοινωνία" σε κοντινή θέση με τα συγκεκριμένα εικονίδια.

 webdesign

3. Responsive Design

Στις μέρες μας όλο και περισσότερος κόσμος έχει πρόσβαση στο Internet μέσω κινητού τηλεφώνου. Πολλοί μάλιστα το επιλέγουν και σαν βασικό εργαλείο χρησιμοποίησης του διαδικτύου. Η εταιρική σελίδα λοιπόν, πρέπει να είναι προσβάσιμη, αλλά και λειτουργική, μέσω των smartphones αλλά και των tablet. Σημαντικό στοιχείο κατά τον σχεδιασμό της mobile έκδοσης της ιστοσελίδας είναι η μείωση του όγκου δεδομένων που φορτώνονται για την επίτευξη ταχύτερης αλλά και οικονομικότερης πλοήγησης.

Τέλος, προτείνεται και η αποφυγή χρησιμοποίησης του πρόσθετου περιεχόμενου Flash. Όσο όμορφη και να είναι μια ιστοσελίδα με την χρήση διαφόρων κινούμενων εικόνων και flash animation τα smartphones που χρησιμοποιούν τις πρόσφατες εκδόσεις android δεν την υποστηρίζουν και δεν θα μπορέσουν να προσπελάσουν τον ιστότοπο σας σωστά.

 

4. Search Engine Optimization (SEO)

Δεν αρκεί να έχουμε μια σελίδα, θα πρέπει να μπορεί να "φτάσει" κάποιος και σε αυτή. Μέσω του SEO (Search Engine Optimization - Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης) πετυχαίνουμε ακριβώς αυτό, να μπορεί κάποιος να βρει την ιστοσελίδα μας. Να υπάρχει δηλαδή σε καταλόγους αλλά και να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης. Η εταιρική ιστοσελίδα αποτελεί ένα κανάλι πώλησης για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης και σαν τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται.

 

5. Ασφάλεια

Η ασφάλεια μιας ιστοσελίδας είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας καθώς όπως και οι εγκαταστάσεις μια επιχείρησης έτσι και το site της, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας της. Για αυτό και κατά την κατασκευή ενός ιστότοπου φροντίζουμε να ελαχιστοποιούμε τα κενά ασφαλείας καθώς και να χρησιμοποιούμε τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες ανάπτυξης ιστοσελίδων.

Επιπλέον είμαστε σε θέση να πιστοποιήσουμε την κάθε ιστοσελίδα με ένα πιστοποιητικό SSL. Το πιστοποιητικό SSL δημιουργεί μια ασφαλή σύνδεση μεταξύ του server που φιλοξενεί ένα website και του browser του επισκέπτη, προστατεύοντας έτσι όλες τις πληροφορίες που μεταφέρονται από και προς το website, όπως username, κωδικοί κτλ. ενώ βελτιώνεται και η βαθμολογία των κριτηρίων που θέτει η Google για την εμφάνιση της ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης της. Η εμφάνιση της πράσινης μπάρας και το https, κερδίζει την εμπιστοσύνη ενός πελάτη με την πρώτη ματιά!

 

1 1 1 1 1 Rating 5.00 (5 Votes)
0
0
0
s2sdefault

Περισσότερα από το Blog...




Αποστολή Μηνύματος

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα που ακολουθεί.

Επικοινωνία

technopolis2

ΒΕΠΕ Τεχνόπολης Θεσσαλονίκης   

Θερμοκοιτίδα Τεχνόπολης -  Κτήριο Γ2  -  Γραφείο 2.3 

Τ.Κ.  55535 - Πυλαία - Θεσσαλονίκη  

Τηλ.  2310 365155 - 2310 365156 

Φαξ.  2310 365157 

e-mail. info [AT] analysisbc [DOT] gr

 

Connect With Us

Για να δείτε τον χάρτη σε μεγαλύτερη ανάλυση αλλά και να βρείτε οδηγίες πρόσβασης στις εγκαταστάσεις μας μπορείτε να επισκεφτείτε την καταχώρηση της επιχείρησης στο Google Maps εδώ.