4+1 πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να κάνετε στα Social Media - Analysis Business Consulting | Επιδοτήσεις - Digital Marketing 


4+1 πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να κάνετε στα Social Media

4+1 πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να κάνετε στα Social Media - 4.9 out of 5 based on 8 votes

mi social media marketingΤα social media αποτελούν το ισχυρότερο εργαλείο μάρκετινγκ μιας σύγχρονης επιχείρησης. Όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες το αντιλαμβάνονται αυτό και δημιουργούν τις δικές τους εταιρικές σελίδες στα μέσα δικτύωσης.

Δεν αρκεί όμως απλά να είσαι παρών, πρέπει να το κάνεις και με τον σωστό τρόπο.

Ιδού μια λίστα με 4+1 πράγματα που καλό θα ήταν να αποφύγουμε αν θέλουμε να δούμε τις σελίδες να είναι αποτελεσματικές.

Παρακολούθηση αναφορών: Οι αναφορές, τα σχόλια και οι απορίες προς το προϊόν/υπηρεσία μας αποτελούν λυδία λίθος για τη σχέση εμπιστοσύνης που θέλουμε να χτίσουμε με τους καταναλωτές. Όπως και το εν λόγω πέτρωμα μπορούσε να εξακριβώσει την περιεκτικότητα ενός κράματος σε χρυσό, η σύντομη απάντηση μας και η έγκαιρη εντόπιση των αναφορών, δηλώνουν κατά πόσο είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε μια αμφίδρομη σχέση επικοινωνίας και εμπιστοσύνης.

Θετικά και αρνητικά σχόλια: Οι καταναλωτές που κάνουν θετικά σχόλια είναι ένα παντοδύναμο εργαλείο μάρκετιγκ. Δεν ισχύει όμως το ίδιο και για όσους θα αναφερθούν αρνητικά, καθώς «ουδείς στέργει άγγελον κακών επών». Το ιδανικό θα ήταν να μην υπάρχουν καθόλου αλλά επειδή αυτό είναι αναπόφευκτο, καλό θα ήταν, όταν υπάρξουν, να τα αφήσουμε σε … κοινή θέα, δίχως να δώσουμε μεγάλη συνέχεια. Οι περισσότεροι αναγνώστες της σελίδας θα ενοχληθούν, όχι αν δουν ένα αρνητικό σχόλιο, αλλά αν δουν εμάς να μπαίνουμε σε μια διαδικασία αντιμαχίας και καυγά με τον οποιοδήποτε. Αυτό θα κουράσει και πολλοί θα αποχωρήσουν από το… πεδίο μάχης, κάνοντας έτσι τη σελίδας μας να «χάσει» το κοινό της.

Χρησιμοποιήστε ανεπίσημη γλώσσα: Τα μέσα δικτύωσης έχουν τον χαρακτήρα της παρέας και η τεράστια απήχηση τους βασίζεται στην αμεσότητα μεταξύ των χρηστών τους. Αυτό που θέλουν από εσάς είναι να γνωρίζουν πως πίσω από τη διαχείριση της σελίδας κρύβεται ένας άνθρωπος και όχι μια μηχανή. Μη διστάσετε να κάνετε χιούμορ, να δεχτείτε πειράγματα ή να απαντήσετε με αμεσότητα σε σχόλια και προτάσεις. Προσοχή όμως, επ ουδενί δεν πρέπει να ξεφύγουμε από τους κανόνες ευγένειας ή να αναπτύξουμε απόψεις πάνω σε θέματα που ίσως ξεσηκώσουν αντιδράσεις. Ένα καλό παράδειγμα άμεσης επικοινωνίας είναι να μη δίνουμε την ίδια απάντηση αν δεχτούμε εκ νέου μια ερώτηση.

Μείνετε στο ίδιο κανάλι: Ένα συχνό λάθος που κάνουν οι διαχειριστές μιας σελίδας είναι να θεωρούν μια συζήτηση με έναν αναγνώστη προσωπική και όχι δημόσια. Μη ξεχνάτε ποτέ πως μπορεί εσείς να απαντάτε στο σχόλιο του ενός αλλά την απάντηση σας την διαβάζουν πολλοί. Ίσως μάλιστα αρκετοί να περιμένουν και το σχόλιο σας αφού η ερώτηση αφορά και τους ίδιους. Από την πλευράς μας οφείλουμε να μένουμε στο ίδιο κανάλι. Αν ένας αναγνώστης ρωτήσει κάτι στη σελίδα μας στο Facebook πρέπει και εμείς να απαντήσουμε εκεί. Αν ένας άλλος παρατηρήσει κάτι στον λογαριασμό μας στο twitter, τότε εκεί θα τοποθετηθεί η απάντηση μας. Αν από την άλλη ζητήσουμε το e-mail του για να του απευθυνθούμε προσωπικά ή του ζητήσουμε να λύσει το θέμα με την εξυπηρέτηση πελατών τότε αυτόματα μεταφέρουμε προς τους υπόλοιπους μια εικόνα πως κάτι συμβαίνει και αποφεύγουμε να απαντήσουμε ευθέως.

Bonus: Ενθαρρύνετε τις συζητήσεις

Στόχος μας είναι η σελίδα να μπει στα αγαπημένα του καθένα, να την επισκέπτεται συχνά, να μιλά γι αυτή και να την προτείνει σε άλλους. Για να το κάνει αυτό πρέπει να τη βρίσκει ενδιαφέρουσα. Ένας τρόπος να το πετύχουμε αυτό είναι να ενθαρρύνουμε τις συζητήσεις, είτε με εμάς στον ρόλο του ενός συνομιλητή είτε με τους ίδιους τους αναγνώστες μεταξύ τους. Έτσι ο καθένας θα έχει κάθε λόγο να επισκεφτεί ξανά τη σελίδα μας, και να νιώσει μέλος της παρέας μας!

1 1 1 1 1 Rating 4.88 (8 Votes)
0
0
0
s2sdefault

Περισσότερα από το Blog...




Αποστολή Μηνύματος

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα που ακολουθεί.

Επικοινωνία

technopolis2

ΒΕΠΕ Τεχνόπολης Θεσσαλονίκης   

Θερμοκοιτίδα Τεχνόπολης -  Κτήριο Γ2  -  Γραφείο 2.3 

Τ.Κ.  55535 - Πυλαία - Θεσσαλονίκη  

Τηλ.  2310 365155 - 2310 365156 

Φαξ.  2310 365157 

e-mail. info [AT] analysisbc [DOT] gr

 

Connect With Us

Για να δείτε τον χάρτη σε μεγαλύτερη ανάλυση αλλά και να βρείτε οδηγίες πρόσβασης στις εγκαταστάσεις μας μπορείτε να επισκεφτείτε την καταχώρηση της επιχείρησης στο Google Maps εδώ.