5 tips για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής σελίδας "about me" - Analysis Business Consulting | Επιδοτήσεις - Digital Marketing 


5 tips για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής σελίδας "about me"

5 tips για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής σελίδας "about me" - 5.0 out of 5 based on 1 vote

5 tips gia ti dimiourgia mias apotelesmatikis selidas about meΜια από τις πιο σημαντικές ενότητες σε μια ιστοσελίδα, ανεξαρτήτως μεγέθους, είδους και στόχευσης, είναι αυτή στην οποία γίνεται η περιγραφή της εταιρίας ή γενικότερα του συγγραφέα της σελίδας. Αυτή η σελίδα συχνά έχει τον τίτλο "About (about me/about us)" ή στα ελληνικά "Σχετικά με (εμένα/εμάς/την εταιρία)".

Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη ενότητα είναι ένα σημείο της ιστοσελίδας από το οποίο θα περιηγηθεί σχεδόν βέβαια κάποιος που εισέρχεται για  πρώτη φορά σε αυτή, θα πρέπει να είναι ελκυστική, ενδιαφέρουσα αλλά και με ακριβές περιεχόμενο, για να μην γίνει αιτία εξόδου από την ιστοσελίδα.

Στο παρόν blog, χρησιμοποιώντας το ABOUT ως ακρωνύμιο, παραθέτουμε πέντε χαρακτηριστικά που θα πρέπει να διαθέτει η «About» σελίδα σας και θα κάνουν τον αναγνώστη όχι μόνο να μην αποχωρήσει από την ιστοσελίδα, αλλά θα τον ωθήσουν στην άμεση επικοινωνία μαζί σας.

  • A = Approachable (Προσιτή)
  • B = Beneficial (Ωφέλιμη)
  • Ο= Optimized (Βελτιστοποιημένη)
  • U = Unique (Μοναδική)
  • T = Team (Ομάδα)

A = Approachable (Προσιτή)

Φροντίστε ώστε η σελίδα σας να μη φανεί βαρετή στον επισκέπτη, αλλά αντίθετα να είναι διασκεδαστική, ενδιαφέρουσα και φιλική. Επομένως, θα πρέπει να βάλετε τα δυνατά σας ώστε να δείχνει εξαιρετικά προσιτή και να  κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Να τον κάνει να αισθάνεται οικείος αλλά και ευπρόσδεκτος.

B = Beneficial (Ωφέλιμη)

Ο πιθανότερος λόγος που ο αναγνώστης επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας είναι για να πληροφορηθεί για εσάς, καθώς αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα το οποίο πιθανόν να μπορείτε να λύσετε. Για να ελκύσετε  το ενδιαφέρον του θα πρέπει να τον πείσετε ότι θα βρει αυτό που χρειάζεται. Συνεπώς, μια καλή τεχνική είναι να παρουσιάσετε κάποια οφέλη ή υπηρεσίες που μπορεί να του φανούν χρήσιμες.

Τι το αξιόλογο μπορείτε να προσφέρετε στον πελάτη; Ένας τρόπος παρουσίασης είναι το να απαντήσουμε στην ερώτηση “Πώς να ……”. Έχει ιδιαίτερη επιτυχία στη συγγραφή τίτλων, στην τοποθέτηση και παρουσίαση προϊόντων αλλά και  στη δημιουργία μοναδικών προτάσεων πώλησης.

Παραδείγματα:

  • Πώς να ... δημιουργήσω μια ελκυστική ιστοσελίδα; (για μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων).
  • Πώς να .... διαφημίσω κάποιο προϊόν; (για μια διαφημιστική εταιρεία).
  • Πώς να .... χάσετε κιλά χωρίς να πεθαίνετε της πείνας; (για εκατομμύρια ιστοσελίδες).

Σε καμία περίπτωση πάντως δεν πρέπει να συμπληρώσετε ένα χαρακτηριστικό, ένα προϊόν ή όνομα μάρκας, αλλά κάτι το οποίο θα κάνει απόλυτα κατανοητό στο τι μπορεί να αποκομίσει ο πελάτης από την εταιρία σας.

O = Optimized (Βελτιστοποιημένη)

Η σελίδα “About” θα πρέπει να αποτελεί με τη σειρά της ένα μέρος του πλάνου εύρεσης πελατών (lead generation plan). Θα πρέπει να είναι φιλική και συνάμα να παρακινεί τους  δυνητικούς πελάτες σας στην άμεση αγορά του προϊόντος που προωθείτε ή στην επικοινωνία με εσάς. Για παράδειγμα, μπορείτε να διηγηθείτε μια ιστορία, να αναφέρετε τις προσδοκίες σας και να «χτίσετε» μια σχέση εμπιστοσύνης με τον επισκέπτη.

Αφού δώστε στον αναγνώστη αρκετούς λόγους να πιστεύει ότι μπορεί να σας εμπιστευτεί και να στηριχτεί στις υπηρεσίες που παρέχετε, προσθέστε τουλάχιστον ένα Κουμπί Προτροπής (Call To Action) που θα τον κατευθύνει είτε στην περεταίρω περιήγηση του στην ιστοσελίδα ή στην άμεση επικοινωνία μαζί σας.

Πιθανά κουμπιά προτροπής θα μπορούσαν να είναι τα εξής:

  • Μάθε για το προϊόν.
  • Στείλτε μας μήνυμα.
  • Συνάντησε την ομάδα.

U = Unique (Μοναδική)

Το πιο εύκολο στη σύνταξη μιας σελίδας είναι να έχει γενικό χαρακτήρα. «Κάνουμε αυτό», «Προσφέρουμε το άλλο», «Νοιαζόμαστε για τους πελάτες μας» κ.ο.κ. Ωστόσο, αυτό δε θα οδηγήσει σε εποικοδομητικά αποτελέσματα. Για να είναι επιτυχημένη η σελίδα “About” που φτιάξατε θα πρέπει να έχει το στοιχείο της μοναδικότητας, να μη μοιάζει σε καμιά περίπτωση με την  αντίστοιχη των ανταγωνιστών σας, να ξετυλίγει μια ξεχωριστή, μοναδική ιστορία.  Μερικές χρήσιμες συμβουλές είναι οι εξής:

  • Χρησιμοποιείστε τον προσωπικό σας τόνο.
  • Κάντε χρήση αστείων φράσεων εφόσον αυτό σας αντιπροσωπεύει.

Τι μπορείτε να κάνετε;

  • Πείτε την ιστορία σας - Πότε ιδρύθηκε η εταιρεία, πως έφτασε εκεί που είναι τώρα.
  • Παρουσιάστε τις ατέλειες σας – Προηγείται η αποτυχία της επιτυχίας; Ξεκίνησε η εταιρεία να κάνει κάτι και στην πορεία το άλλαξε; Μη διστάζετε να είστε ειλικρινείς και αληθινοί. Θα κάνετε έκκληση στο συναίσθημα και αυτό συχνά είναι πολύ εποικοδομητικό.
  • Πάτε πίσω στα παρασκήνια -- Γίνεται πιο προσιτοί, οικείοι και ανθρώπινοι, μη διστάσετε να αναρτήσετε φωτογραφίες με το πώς είναι η ζωή στο γραφείο σας.
  • Εισάγετε τις αξίες σας – Περιγράψτε τις απόψεις/θέσεις που αντιπροσωπεύετε.
  • Συνδέστε την ιστοσελίδα με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) – Τα όσα λέτε ή κάνετε σε αυτά αποκαλύπτουν τον χαρακτήρα της εταιρείας σας, κάτι για το οποίο ενδιαφέρονται οι πιθανοί πελάτες σας.  

T = Team (Ομάδα)

Ενα χαρακτηριστικό που προσδίδει  μοναδικότητα σε κάθε εταιρεία είναι το προσωπικό της. Η εταιρεία σας είναι οι άνθρωποί σας, καθώς καμία άλλη δεν τους έχει, είναι μοναδικοί και αξίζει, επομένως να τους παρουσιάσετε.

Θα μπορούσατε να κάνετε τα προφίλ του προσωπικού σας πολύ ελκυστικά αναδεικνύοντας ενδιαφέροντα πράγματα για το κάθε άτομο ξεχωριστά, όπως φωτογραφίες και βίντεο της καθημερινότητας τους, τα χόμπι και ενδιαφέροντα τους αλλά ακόμα και τα προφίλ τους στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Action now...

Η σελίδα “About” σου δίνει τη δυνατότητα να μιλήσεις για τον εαυτό σου, κάτι το οποίο προσδοκά από σένα ο αναγνώστης. Η πρόκληση είναι να προσελκύσεις τους αναγνώστες σε σημείο που να νοιώσουν την ανάγκη να κάνουν κάτι. Προφανώς και δεν υπάρχει κάποια μαγική συνταγή για την επιτυχία. Ωστόσο, είναι δεδομένο πως η σελίδα σας θα πρέπει να είναι μοναδική. Όσο πιο γνήσια είναι τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι.

1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
0
0
0
s2sdefault

Περισσότερα από το Blog...




Αποστολή Μηνύματος

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα που ακολουθεί.

Επικοινωνία

technopolis2

ΒΕΠΕ Τεχνόπολης Θεσσαλονίκης   

Θερμοκοιτίδα Τεχνόπολης -  Κτήριο Γ2  -  Γραφείο 2.3 

Τ.Κ.  55535 - Πυλαία - Θεσσαλονίκη  

Τηλ.  2310 365155 - 2310 365156 

Φαξ.  2310 365157 

e-mail. info [AT] analysisbc [DOT] gr

 

Connect With Us

Για να δείτε τον χάρτη σε μεγαλύτερη ανάλυση αλλά και να βρείτε οδηγίες πρόσβασης στις εγκαταστάσεις μας μπορείτε να επισκεφτείτε την καταχώρηση της επιχείρησης στο Google Maps εδώ.